Zapraszamy do złożenia oferty, której przedmiotem jest remont budynku, dachu wraz z robotami towarzyszącymi.
kody CPV: 45000000-7 , 45260000-7 , 45453000-7, 45421132-8 , 45421131-1, 45421145-
Opis przedmiotu zamówienia:
- Demontaż pokrycia dachu (budynek posiada wymiary 15 m x15 m).
- Ocena konstrukcji pod kątem odkształceń po pożarze i gaszeniu wodą. Ewentualna wymiana odkształconych elementów. Przy wymianie elementów konieczność wykonania dokumentacji projektowej.
- Odkurzanie, czyszczenie , odtłuszczanie dźwigarów, płatwi, malowanie na kolor zielony ciemny.
- Skucie odparzonych tynków i położenie nowych .
- Czyszczenie i odtłuszczanie ścian , malowanie na kolor szary.
- Wykonanie pokrycia dachu z płyt warstwowych (blacha -wełna mineralna -blacha) o grubości 10 cm . Płyty warstwowe z atestem o niepalności EI 120.
- Pokrycie górnej powierzchni dachu papą termozgrzewalną.
- Wykonanie podstaw pod wentylatory dachowe z blachy nierdzewnej i zamontowanie 6 szt.wentylatorów dachowych ( 5 szt. z silnikami 2,2 kW i 1 szt. z silnikiem 1,5 kW- wentylatory dostarcza ECO-ABC).
- Czyszczenie elewacji zewnętrznych z nacieków smoły , odtłuszczanie, naprawa ubytków styropianu i wyprawy od strony północnej.
- Malowanie elewacji farbą silikatową na kolory istniejące.
- Wymiana 5 szt. okien o wymiarach 150x 150 cm ( plastikowe).
- Wymiana rolet zewnętrznych aluminiowych na nowe , wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych.
- Wymiana drzwi wejściowych do spalarni obecnie 74 cm na drzwi aluminiowe o wymiarze 90 cm.
- Wykonanie ściany izolującej halę od pomieszczenia sterowni z płyty warstwowej (blacha -wełna mineralna -blacha) o grubości 10 cm . Płyty warstwowe z atestem o niepalności EI 120, kolor szary.
- Zamontowanie 2 szt. drzwi wewnętrznych obitych blachą w pomieszczeniu sterowni.
- Wymiana żaluzji aluminiowych z siłownikami elektrycznymi w elewacji budynku 3 szt. o wymiarach 90 x 90 cm i 1 szt. o wymiarach 45×45 cm ( żaluzje dostarcza ECO-ABC).
- Mycie odtłuszczanie posadzek , uzupełnianie ubytków i malowanie na kolor szary.
- Czyszczenie , odtłuszczanie urządzeń linii technologicznej i malowanie (urządzenia do spalania i odbioru ciepła srebrzanką wysokotemperaturową).
Do obowiązków Wykonawcy należy:
- Realizacja przedmiotu zamówienia,
- Zorganizowanie zaplecza budowy i jego utrzymanie,
- Przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.,
- Odpowiednie zabezpieczenie prowadzonych robót ,
- Zgłoszenie Zamawiającemu zakończenia wykonania robót i gotowości do odbioru,
- Przywrócenie terenu po robotach do stanu pierwotnego,
- Bieżące usuwanie materiałów rozbiórkowych i powstałych odpadów,
Wiedza i doświadczenie
- Wykonawca zobowiązany jest dołączyć referencje potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, robót budowlanych polegających na / remoncie/przebudowie/ budowie/ dachu, budynku – o wartości minimum 50 000 zł brutto.
Oferta powinna zawierać co najmniej :
- Cenę oferty (netto oraz brutto) w walucie polskiej [PLN] ,
- Termin realizacji przedmiotu zamówienia,
- Warunki gwarancji,
- Kosztorys ofertowy,
- Oświadczenie o przeprowadzonej wizji terenu objętego zadaniem i zaznajomienie się ze stanem rzeczywistym .
- Wizji obiektu można dokonać w dniach 19-23 września 2019.
- Wykaz uwag, proponowanych zmian w zakresie robót ,
- Oświadczenie , że w/w roboty zostaną wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- Oświadczenie, że Wykonawca posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności,
- Oświadczenie Wykonawcy że, przejmuje pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody związane z wykonaniem robót w składnikach majątkowych należących do Zamawiającego jak i osób trzecich, oraz szkody na osobie, tj. śmierć, kalectwo, inne uszkodzenie ciała lub uszczerbek na zdrowiu osób przebywających na terenie prac remontowych,
- Oświadczenie , że jest świadomy konieczności zorganizowania pracy w taki sposób, aby przedsięwziąć wszystkie środki ostrożności i wykonać zadania podczas ruchu zakładu.
Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy złożyć w formie papierowej w siedzibie firmy, w dziale zakupów lub przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: ebojdo@eco-abc.com.pl do dnia 25 września 2019.
Realizacja dostawy: do 7 tygodni od daty wyboru oferty.
Warunki płatności: 14 dni .
Miejsce dostawy: ECO-ABC w Bełchatowie ul. Przemysłowa 7.
Osoba do kontaktu: Jerzy Stasiak tel. 509 666 903 , jstasiak@eco-abc.com.pl .
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty i udziałem w postępowaniu ponosi Wykonawca.
Opis przedmiotu zamówienia (pdf)