ECO-ABC sp. z o.o. to firma działająca na rynku od 25 lat, wyspecjalizowana w branży unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych. Obecnie poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. administracji.
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
- Ewidencjonowanie kart przekazania odpadów do systemu księgowego
- Uzgadnianie w systemach miesięcznych ewidencji kart przekazania odpadów
- Wystawianie potwierdzeń utylizacji i dokumentów dla kontrahentów
- Wystawianie i wysyłanie faktur sprzedaży
- Wystawianie faktur korygujących
- Prowadzenie ewidencji i sprawowanie nadzoru nad rozchodem kontenerów, pojemników oraz worków na odpady.
Wymagania:
- Minimum 2-3 letnie doświadczenie w pracy biurowej
- Wykształcenie min. średnie
- Bardzo dobra znajomość Microsoft Office
- Mile widziana znajomość pakietu Sage Symfonia
- Zaangażowanie i samodzielność w działaniu
- Rozwinięte zdolności analityczne
- Umiejętność pracy w zespole
- Szybkość uczenia się
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjny pakiet socjalny
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pozytywną energię i profesjonalne wsparcie w wykonywaniu codziennych zadań
- Realne możliwości rozwoju i zdobycia doświadczenia w pracy biurowej
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne)
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów